DREPTURI DE AUTOR


TOATE TEXTELE SCRISE PE ACEST BLOG, CU EXCEPTIA CITATELOR, SUNT PROPRIETATEA MEA INTELECTUALA, FAC OBIECTUL VIITOARELOR MELE PUBLICATII, SE SUPUN LEGII DREPTULUI DE AUTOR ORICE REPRODUCERE INTEGRALA SAU PARTIALA, ELECTRONICA SAU TIPARITA, TEMPORARA SAU PERMANENTA A TEXTELOR SI FOTOGRAFIILOR APARTINAND AUTORULUI SE FACE NUMAI CU ACORDUL PREALABIL SCRIS AL ACESTUIA!

miercuri, 20 februarie 2013

Revenind la cronica previziunilor mele…
De ce am făcut previziuni mondene? Pentru că mi s-au cerut aceste previziuni. Nu sunt și nu am fost niciodată pasionată de lumea mondenă. Dar aceasta era o portiță prin care puteam să le arăt oamenilor că există și o altfel de cunoaștere. Postările despre personajele din showbiz au caracter general și nu lezează în niciun fel viața acestora; este un exercițiu de perspectivă, nimic mai mult. N-am fost niciodată pe lânga subiect…Îmi asum tot ceea ce am publicat!
Milan Ruzl, figura marcanta in domeniul parapsihologiei spune:
‘’cred ca fiecare om poseda capacitati extrasenzoriale latente, insa, problema consta in a pune la punct o metoda care sa permita ca aceste sa fie exploatate in mod constient’’. Deci, „m-am folosit” de aceste personaje mondene PENTRU A ARĂTA CĂ VIITORUL POATE FI ACCESAT. Nu ariunde și oricum, am explicat mai sus…poate că generațiile viitoare vor putea accesa mult mai lesne decât noi, viitorul.


*Marina Rasnoveanu
hai ca se impaca si bagmu cu prigoana, eu sunt mesagera acestor stiri*

N-am zis că se vor împăca, am zis că Prigoană va reveni la sentimente mai bune și că va dura mai mult această despărtire...dacă mă întreabă Bahmu,promit că-i răspund!
Na, voila:

http://antena2.ro/stiri/parapsihologul-alina-neagu-bahmu-si-prigoana-se-vor-impaca

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Te invit să comentezi cu o singură condție- să ai bun simț și iubire în suflet/

Un toiag protector

Un toiag protector